SEO kainos Lietuvoje. Apžvalga [2023]

Verslo savininkų ir vadovų dėmesiui skelbiama informacija apie SEO kainas Lietuvoje 2023.01.14 d.

Duomenys surinkti tiesiogiai iš SEO paslaugų teikėjų interneto svetainių. Sąrašas pateiktas abėcėlės tvarka, pagal SEO teikėjo pavadinimą.

Informaciją parengė: SEO generolai

Kokie faktoriai įtakoja SEO kainą?

  1. SEO darbų apimtys projekte (valandų kiekis)
  2. Išsikelti SEO tikslai (pvz. TOP3 JAV rinkoje)
  3. Rinkos konkurencingumas (aukšta ar vidutinė konkurencija)
  4. Raktinių žodžių kiekis (nuo to tiesiogiai priklauso darbų apimtys)
  5. SEO darbų sudėtingumas (ar reikalingi kodavimo, ar kiti darbai)
  6. Turinio poreikis (turinio kiekis ir kokybė stipriai įtakoja kainą)
  7. Nuorodų poreikis (kiekis ir kokybė stipriai įtakoja)
  8. Ar projektas yra paprastas, ar el.komercija.
  9. El.komercijos atveju kainą stipriai įtakoja bendras optimizuojamų prekių ir kategorijų kiekis.

Kaip dažniausiai vertinamos SEO darbų apimtys?

  • ar projektas yra Lietuvoje ar užsienio rinkose?
  • ar projekte nusimato daug techninio darbo (pvz. pasenusi turinio valdymo sistema, nepritaikyta SEO standartams ir reikalingi papildomi kodavimo darbai)
  • kiek reikės skirti laiko darbui su turinio kūrimu ir jo optimizavimu projekte?
  • kiek reikės skirti laiko su išorine SEO optimizacija;
  • kiek reikės laiko skirti komunikacijai su klientu. T.y ar klientas yra maža įmonė? Ar tai didesnė bendrovė, kurioje į SEO sprendimų priėmimus įtraukta grupė žmonių ir dėl to sprendimų priėmimas ir derinimas užtrunka. Šis faktorius itin stipriai įtakoja laiko resursus.

Kokie populiariausi SEO kainų modeliai?

  1. Mėnesinis mokestis. Tai pats populiariausias būdas nustatyti SEO projekto kainą. Kai numatomi tikslai, pateikiamas kainos pasiūlymas ir nustatomas priemonių intensyvumas. Tada kaina dalinama keliems mėnesiams ir gaunamas mėnesinis mokestis.
  2. Valandinis mokestis. Kai kurios SEO agentūros tiesiog skaičiuoja savo SEO komandos darbo valandas pagal einamojo mėnesio darbus. Tokiu būdu vieną mėnesį mokestis gali būti gana didelis, o kitą – mažas, priklausomai nuo atliktų darbų kiekio.
  3. Mokestis etapais. Retas atvejis, bet pasitaiko ir tokia situacija, kai darbai skirstomi į tam tikrus etapus, pavyzdžiui, SEO auditas, vidinis SEO, išorinis SEO, turinio strategija, palaikymas. Etapai atliekami palaipsniui, jie turi tam tikrą trukmę. Už kai kuriuos etapus imamas fiksuotas mokestis, kiti vertinami pagal skirtą laiką.

Kodėl ne visi tiekėjai viešina SEO kainas? Kokie yra SEO kainų rėžiai ir planai? Ko verslas gali tikėtis už tam tikrus biudžetus? Kokie kainų skirtumai tarp SEO agentūrų ir laisvai samdomų specialistų?

Daugiau informacijos apie tai adresu: https://seogenerolai.lt/izvalgos/seo-kaina/