apie mus

darbai

aptarnavimas

pardavimas

Classes Library

Business Plans

Exchange Students

Global Influence

Communication

Legal Agreement

HomePatarimaiVeiksmingi ir patikrinti svetainių optimizavimo patarimai

Veiksmingi ir patikrinti svetainių optimizavimo patarimai

Ieškote veiksmingų ir patikrintų svetainių optimizavimo paieškos sistemoms (SEO) patarimų pradedantiesiems? Tokių, kurie padės jums būtent šiandien? Pateikiame jums daugybę veiksmingų SEO patarimų, taktikų ir priminimų, kurie gali padėti pasiekti labai puikius rezultatus. Nors šiame sąraše nėra išvardinti absoliučiai visi geriausi SEO metodai, vis dėlto didesnis dėmesys šioms strategijoms padės pritraukti daugiau organinio srauto į jūsų svetainę ir pagerinti jūsų svetainės pozicijas paieškoje.

Tadas Ukrinas

Laikykitės holistinio SEO požiūrio

Taikydami holistinį SEO požiūrį, sieksite padidinti savo svetainės auditorijos įsitraukimą. Turite patenkinti jų poreikius ir maksimaliai padidinti jų patirtį. Užuot sutelkus dėmesį tik į vieną elementą, pavyzdžiui, raktinius žodžius, reikia kelių metodų, kad sukurtumėte geriausią naudotojo patirtį – ir laikui bėgant pagerintumėte savo svetainės pozicijas.

Pradėkite nuo teigiamos lankytojų patirties sukūrimo su kokybiška svetaine, rekomenduoja drsfx.lt. Puikus dizainas, skirtingiems įrenginiams pritaikytos svetainės kūrimas ir turinys yra esminė SEO proceso dalis. Pagerinkite naudotojų patirtį naudodami greitą, lengvai naršomą ir aiškiu bei tinkamu turiniu turtingą svetainę.

Kurkite kokybišką turinį, pritaikytą jūsų auditorijai

Vienas iš labiausiai įgyvendinamų SEO patarimų pradedantiesiems – o kartais ir vienas iš sunkiausių – yra kurti kokybišką turinį. Jis būtinas, kad padidintumėte organinį srautą, sudomintumėte lankytojus (kad jie ilgiau pasiliktų jūsų svetainėje) ir sugrįžtų.

Taigi, kas yra kokybiškas turinys? Tai turinys, kurį žmonės nori įsisavinti, nes jis suteikia jiems vertės. Jis juos informuoja ir pateikia sprendimus. Šiandienos interneto auditorija vos per kelias sekundes nuspręs, ar jūsų svetainė tai geba pasiekti.

Kūrybiškai kalbant, kokybiškas turinys yra unikalus, konkretus ir patikimas. Jame naudojami moksliniai tyrimai, citatos, nuorodos, apžvalgos ir realių klientų ar rinkos ekspertų atsiliepimai, kurie dar labiau padidina patikimumą. Be to, įtraukiantys vaizdai yra būtini.

Turinį struktūruokite taip, kad jis patrauktų dėmesį ir būtų lengvai nuskaitomas. Naudokite paantraštes, kad suskirstytumėte turinį į aiškias dalis, kurios padėtų skaitytojams naršyti po jūsų puslapį. Formuokite trumpus, paprastus sakinius ir atkreipkite dėmesį į savo rašybą bei gramatiką.

Kokybiškas turinys taip pat yra svarbus paieškos sistemų reitingavimo veiksnys. Jis nukreipia paieškos sistemų vartotojus teisinga linkme ir padeda jiems lengviau atrasti jūsų svetainę.

Galiausiai SEO sukasi „apie žmones“, primena https://nyhuw.lt/. Dauguma paieškos sistemų pirmenybę teikia naudotojui patogiam turiniui, kuris atitinka paieškos ketinimus. Taigi, svarbiausia – turinys turi būti lengvai skaitomas, suprantamas ir naudingas jūsų auditorijai bei paieškos sistemoms.

Dėmesys naudotojų ketinimams atliekant raktažodžių tyrimus

Atlikite raktažodžių tyrimą, kad suprastumėte, kaip veikia potencialūs raktažodžiai ir kokius žodžius vartotojai vartoja ieškodami jūsų siūlomų produktų ar sprendimų. Tada įtraukite šiuos žodžius į savo svetainės turinį. Be to, jūsų naudojami anchor tekstai taip pat negali apsieiti be tikslinių raktažodžių, kuriuos nustatysite atlikę išsamią raktažodžių analizę.

Pagrindinis raktažodis (arba raktinė frazė) – tai paieškos žodis (-iai), pagal kurį (-iuos) norite, kad jūsų puslapis užimtų aukščiausią vietą. Raktinę frazę paprastai sudaro keli žodžiai, kurie gali pasižymėti labai skirtingu konkurencijos lygiu.

Jei jūs susitelksite tik į bazinius raktažodžius, kurie yra sudaryti iš vieno ar dviejų žodžių, labai tikėtina, kad susidursite su dideliais sunkumais siekiant norimų aukštų pozicijų. Taip yra todėl, kad baziniai raktažodžiai pasižymi labai didele konkurencija. Kaip rašoma SXVHN svetainėje, jei daugiau dėmesio pradžioje skirsite ilgesniems raktažodžiams (angl. „long tail“), tuomet išvengsite per daug didelės konkurencijos ir galėsite lengviau pasiekti aukštesnes pozicijas pagal pasirinktus tikslinius ir konkretesnius raktažodžius. Ir nepaisant to, kad tokie raktažodžiai pasižymės mažesniu užklausų skaičiumi, jie neabejotinai pasižymės didesne konversija.

Taip pat kiekviename savo svetainės puslapyje orientuokitės į unikalią tikslinę raktinę frazę. Jei optimizuosite tą pačią raktinę frazę keliuose svetainės puslapiuose, „Google“ abu puslapius įvertins prasčiau. Laimei, šiandien SEO rinkoje yra labai daug skirtingų SEO įrankių, kurių dalis taip pat yra visiškai nemokami, todėl jų pagalba galima lengviau nustatyti tikslinius raktažodžius, kuriuos tinkamai optimizavę galiausiai galėtumėte pritraukti ir didesnį tikslinį organinį srautą.

Įtraukite raktažodžius ten, kur jie svarbiausi

Nustatę pagrindinę kiekvienam puslapiui skirtą raktinę frazę, raktiniams žodžiams optimizuoti naudokite tokius įrankius kaip „Yoast SEO“ įskiepis. Įtraukite raktinę frazę į svetainės pavadinimą, domeno pavadinimą, aprašymą, žymą, tinklaraščio kategorijas, puslapių pavadinimus ir puslapių turinį.

Norėdami užimti aukštesnę poziciją ir sulaukti didesnio atitinkamo srauto iš paieškos sistemų, puslapio elementus, pavyzdžiui, puslapio pavadinimą, META aprašymą, URL ir kt., optimizuokite pagal pasirinktą tikslinę raktinę frazę. Štai keletas naudingų patarimų:

  • Puslapio META pavadinimas – SEO puslapio antraštė (arba antraštės žyma) turėtų būti aiški, glausta ir patraukli. Siekite, kad META pavadinimas būtų 50-70 simbolių ir apimtų pagrindinę raktinę frazę bei svetainės pavadinimą.
  • META aprašymas – META aprašymas yra pirmoji dalis, kurią žmonės mato paieškos rezultatuose. Tai iš esmės yra „jūsų reklaminis pranešimas“, kuriuo siekiama padidinti paspaudimų skaičių (CTR). Jame turėtų būti pateikta pagrindinė raktinė frazė ir kiti svarbūs terminai, kurių apimtis turėtų būti apie 140-160 simbolių, ir, pageidautina, jis turėtų baigtis raginimu atlikti veiksmą. Jei neparašysite META aprašymo, „Google“ jį sukurs už jus, paprastai iš pirmosios puslapio teksto pastraipos.
  • URL – jūsų URL turėtų būti maždaug 3-5 žodžių ilgio, tačiau aprašomasis. Jis turėtų glaustai paaiškinti puslapį, naudojant jūsų raktinę frazę, ir būti suprantamas žmogui. Žodžiams atskirti naudokite brūkšnelius.
  • Antraštės – Turėtumėte tinkamai žymėti paantraštes atitinkamomis HTML antraštės (H2, H3 ir t.t.) žymomis. Tai pagerins jūsų turinio skaitomumą tiek lankytojų, tiek ir paieškos sistemų atžvilgiu.
  • Vaizdai – „Google“ pereina prie vaizdinės paieškos. Į paveikslėlių pavadinimus, aprašymus ir alt atributus (alternatyvų paveikslėlio tekstą) įtraukite savo puslapio raktinę frazę, kad paveikslėlius apibūdintumėte paieškos sistemoms ir vartotojams. Tai apima ir failo pavadinimo keitimą, jei jis neatspindi jūsų pagrindinių raktažodžių (pvz., „kaip-turetu-buti-naudojami-inkariniai-tekstai.jpg“ vietoj „img1234.jpg“).

Per pastaruosius kelerius metus sparčiai išaugo mobiliųjų įrenginių naudojimas ir tikimasi, kad jis tik didės, nes išmanieji įrenginiai tampa vis prieinamesni. Tačiau pastebima, kad daugybė įmonių iki šiol nesuvokia mobiliesiems įrenginiams pritaikytos svetainės svarbos. Kai neturite mobiliesiems įrenginiams pritaikytos svetainės, tai kenkia jūsų SEO ir auditorijos suvokimui apie jūsų verslą.

Statistika rodo, kad daugiau nei 52 % vartotojų yra mažiau linkę dar kartą kreiptis į įmonę vien dėl blogos mobiliosios patirties. Todėl jei jūsų svetainė vis dar nėra tinkamai optimizuota mobiliesiems įrenginiams, galite būti tikri, kad jums ne tik reikia, tačiau ir būtina šį klausimą kuo greičiau išspręsti. Nuo to gali tiesiogiai priklausyti tiek jūsų svetainės pozicijos, tiek ir tikslinių lankytojų srautas bei pardavimai.

Naudokite vidines nuorodas tinkamose vietose

Vidinės nuorodos – tai nuorodos, kurios nukreipia į kitus tos pačios svetainės puslapius. Šios nuorodos padeda naudotojams orientuotis jūsų svetainėje. Be to, tokiu būdu paieškos sistemoms taip pat tampa lengviau suprasti jūsų svetainės struktūrą. Jos taipogi padeda paskirstyti nuorodų svarbą jūsų svetainėje.

Tikslingai susiekite savo svetainės vidinius puslapius kryžminėmis nuorodomis. Inkariniame tekste naudokite aprašomuosius žodžius, kurie leidžia suprasti, kokia tema ar raktažodžiai bus naudojami puslapyje. Pavyzdžiui jei nukreipiate į vidinį puslapį apie inkarinius tekstus, galite naudoti frazę – inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose. Jei vidinės nuorodos naudojamos strategiškai, jos gali gerokai pagerinti svetainės rezultatus paieškos sistemose. Todėl užtikrinkite, kad bus pasirinkti teisingi anchor tekstai ir tinkamai suformuosite vidinių nuorodų tinklą.

Kurkite vertingus ryšius naudodami išeinančias nuorodas

Išeinančių nuorodų naudojimas yra paprastas ir praktiškas SEO patarimas, svarbus jūsų SEO strategijai. Išeinančios nuorodos padeda nukreipti jūsų skaitytojus į tinkamus ir patikimus šaltinius, kuriuose galima skaityti toliau. Jos taip pat padeda padidinti jūsų patikimumą paieškos sistemose, pasakydamos, kad esate patikimas autoritetas konkrečia tema.

Tai nereiškia, kad reikia pernelyg daug nuorodų į kitas svetaines. Būkite selektyvūs. Vartotojai nusivils, jei jūsų naudojamos išeinančios nuorodos nebus susijusios su jūsų aptariama tema. Nukreipiant į kitą tinklalapį, patartina nurodyti ne tik inkarinį tekstą, bet ir tinklalapio pavadinimą, pavyzdžiui – xuztp inkarinių tekstų svarba atgalinėse nuorodose.

Pasinaudokite socialiniais tinklais

Socialiniai tinklai ir toliau yra svarbi kasdienio gyvenimo dalis. Be to, socialiniai tinklai vis dažniau naudojami kaip pačios paieškos sistemos. Iš tikrųjų vis daugiau naudotojų naudojasi šiais kanalais ieškodami atsakymų į jiems aktualius klausimus.

Todėl socialiniai tinklai šiandien yra viena geriausių ir prieinamiausių vietų reklamuoti savo turinį ir pritraukti lankytojų srautą į savo svetainę. Dalyvaukite socialiniuose tinkluose, reklamuokite savo turinį ir skatinkite savo sekėjus bei skaitytojus dalytis juo su savo rato žmonėmis. Tai puikus būdas užmegzti ryšį su savo auditorija, sukelti šurmulį apie savo svetainę ir sulaukti daugiau dėmesio.

Pašalinkite viską, kas lėtina jūsų svetainę

Žmonės ir paieškos sistemos teikia pirmenybę svetainių įkėlimo greičiui. Tyrimai rodo, kad 40 % lankytojų palieka svetaines, kurių įkėlimas trunka ilgiau nei tris sekundes. Lėtas puslapis gali nuvilti naudotojus ir galiausiai atbaidyti žmones nuo jūsų produkto pirkimo ar turinio skaitymo.

Puslapio įkrovimo laikas yra svarbus, todėl atsikratykite bet kokių nebūtinų dalykų, kurie stabdo jūsų svetainę. Vartotojo patirtis yra labai svarbus SEO elementas, nes ji daro didelę įtaką jūsų svetainėje lankytojų praleidžiamam laikui, o tai daro įtaką jūsų svetainės pozicijoms paieškos sistemoje. Patobulinę naudotojų patirtį, pastebėsite, kad gerokai pagerės svetainės rodikliai, įskaitant konversijų rodiklius.

Išlikite aktualūs ir suteikite lankytojams priežastį sugrįžti

Svetainės su dinamišku turiniu dažnai užima aukštesnes pozicijas nei svetainės su statišku turiniu. Štai kodėl tinklaraščiai ir katalogai (pvz., „Wikipedia“) taip gerai pasirodo paieškos sistemose. Jie nuolat atnaujinami nauju ir aktualiu turiniu.

Nuolat atnaujinamas ir informatyvus svetainės turinys padeda stiprinti auditorijos pasitikėjimą. Juk greičiausiai jūsų auditorija pasikliauja jūsų svetaine ieškodama naudingos informacijos ar produktų jūsų rinkoje. Todėl būtinai užtikrinkite, kad kuriate tikslingą turinį, jį nuolatos atnaujinate, jūsų turinyje yra naudojami tikslingi anchor tekstai ir visuomet domėtis naujausiomis rinkos tendencijomis bei atsižvelgiate į vartotojų elgsenos pokyčius, tokiu būdu galėdami pačiu laiku prisitaikyti prie pasikeitusios aplinkos ir pasiūlydami vartotojams jiems aktualiausią turinį.

Pabaigai

Paieškos sistemos kasdien tampa vis išmanesnės ir toliau tik tobulės. Jos nori užtikrinti, kad savo vartotojams visuomet rodytų tik pačios aukščiausios kokybės tikslinius rezultatus. Jos taip pat nori išstumti ir pašalinti „šlamštinį“ turinį, kuris nesuteikia jokios pridėtinės vertės naudotojams.

Taigi, pirmiau pateiktų patarimų taikymas padės užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų prieinama paieškos sistemoms ir žmonėms. Tačiau nepamirškite, kad bandant įtikti paieškos sistemų robotams niekuomet nereikėtų aukoti teigiamos lankytojų patirties.

- Reklama -spot_img

Naujienos